top of page

המלצות

  • Aug 29, 2016
  • 1 min read

מעייני יא אלופה ! תודה רבה שעשית אותי יפה מאי פעם, חוץ מזה שאת מאפרת מושלמת, ושהאיפור לא זז עד למחרת בבוקר... את גם נעימה, מצחיקה, רגועה וסבלנית ואין ספק שאת בחירה מעולה ליום החתונה..תודה על הכל, רוני

.


 
 
 

Comments


Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page