המלצותAug 29, 20161 min readמעייני יא אלופה ! תודה רבה שעשית אותי יפה מאי פעם, חוץ מזה שאת מאפרת מושלמת, ושהאיפור לא זז עד למחרת בבוקר... את גם נעימה, מצחיקה, רגועה וסבלנית ואין ספק שאת בחירה מעולה ליום החתונה..תודה על הכל, רוני.
Comments